evelinaochmalin

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Evelina och Malin Gunnlund - 9 april 2011 23:46

Hallå:)


typ nyss kommit hem från dop... sen fest hos Junior!:D det var askuul jue!:)

men typ först skulle ja upp på dop i umeå -.- lååångt:P men det var ju rätt kul:) det var egentligen så att ja skulle upp te övik igår o kolla på modo-södertälje med ämma<3 men biljetterna var slut satt.. men då sket man i de och modo vann... ,men rätt bra faktiskt! haha för då blire iaf kuuul att gå på hockey (roligare*) för typ annars förlorar timrå 1,5 milj kr satt var ju bra!:D haha men iaf festen... aa det finns inte ord för hur kul de va när dom körde eh bananen.. iaf 2 av dom:D haha oså när vi asså aa.. iallafall askul!:D


men nu ska man göra nå annat:)


C y l8ter!=)

/evelina

Av Evelina och Malin Gunnlund - 9 april 2011 15:11

Hallå!

Nyss käkat lite, kom hem från stan för ett tag sen :)

Just nu gör jag ingenting.. om ett tag så ska jag fixa till mig och dra in till stan, Junior ska ha party ;P

Har absolut ingenting att skriva.. JO! Mamma klippte upp mitt hår ännu mer :D det vart as bra :) tackis mamma :P


NU tänker jag göra något annat.. har boring :(


SES!

/Malin

Presentation


Hallå!
Vi är två glada tjejer med hel galen humor och fett bra musik smak!
Hoppas ni gillar vår blogg nu va :)

Hejdå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards