evelinaochmalin

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Evelina och Malin Gunnlund - 17 mars 2011 17:46

Hallå :)

nu äre så här att jag tycker att alla coola barn som läser min och Mallas, kan vara lika coola och läsa min bästavän ämmas och emelie e's blogg!:)

www.etee.blogg.se !   

Awesome!!!

 

men nu äre väl så att jag måste berätta liite om min dag också?:)

det har ju varit skola idag, är fortfarande yr men mår inte illa så gick till skolan ändå:D men iaf det är ju den längsta dagen och tråååååkigaste:( men hade lite sådär idag:P var inte såå tråkigt:P bara lite;)

men jag är SKITSUR!!! för vi ska ha jävla so-peter jäveln på träslöjd :@@@ vi kunde ha fått hål:( och sova till typ 11!!!!!!!!!! aas sur!! men malin bara skrattar:O elak! (hon har sy) men nu ska vi ha so-peter som är så jävla töntig också? och vi ska inte ha träslöjd? nä, något ännu "roligare" !

sen efter det blire matte? kul! - nej , hatar matte.

 

men nu ska jag göra något annat,

tjingeling! eller..

 

C y l8ter! :)

/evelina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå!
Vi är två glada tjejer med hel galen humor och fett bra musik smak!
Hoppas ni gillar vår blogg nu va :)

Hejdå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards