evelinaochmalin

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Evelina och Malin Gunnlund - 21 mars 2011 21:16

Hallå!

Skola idag då!

Måste säga att jag var fett trött i Söndags efter att vi varit hos mormor och morfar.

Så jag halv dog hela Söndagen och lyckades ta mig upp idag (måndag) och klä på mig och sedan somna om, fast i mammas säng.. hehe.. Dom har ju massage i deras sängar så det är inte konstigt att man lyckas somna fast man bara försöker fördriva tiden..

Men efter det så drog jag till skolan med mina awesome kompisar :)

Men en awesome kompis var inte där idag :( för hon har pajat fingret, och priset går till min vän EVELINA! stackars dig..

Men imorgon så ska vi ta lite mer kort, och göra mer häftiga saker på Kemi'n och kanske t.o.m äga Lina på Uno ;) Haha.. hon blir så himla arg.. as kul!

Och så har jag nästan pajat mobilen min! Fan va damp jag fick..

Men nu är den bra igen :) Lite fläckar på skärmen, ser ut som vatten droppar.. Hoppas det går bort efter ett tag :(

Vad mer ska jag säga?

hmm..

jag har ingen aning!


C ya l8ter!

/Malin

 

 

söt :)

Av Evelina och Malin Gunnlund - 21 mars 2011 14:16

Hallå:)


nu har jag nyss kommit hem från sjukhuset och så så har ej varit på skolan idag:( inge kul.. har ju elevens val!!!:( men men.. thats it . men nu vet ja iaf vad ja ha för nå i fingret.. det är typ sprucket.. så jag får inte spela basket, piano eller sånt på 3 veckor:'( inte okej!


nu har jag inge mer att skriva har ju bara varit hos sjukan sen 9..


C y l8ter!!

/evelina!:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå!
Vi är två glada tjejer med hel galen humor och fett bra musik smak!
Hoppas ni gillar vår blogg nu va :)

Hejdå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards