evelinaochmalin

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Evelina och Malin Gunnlund - 19 mars 2011 22:54

Hallå!

Suger på o blogga men, fast det är faktiskt så här.. det går inte att gå in på bloggplatsen på min lap top för säkerhets koden kommer inte upp.

Men men, de fixar sig säkert.

Idag så åkte vi slalom och det var skit kul som vanligt.

Sen åkte vi hem till mormor o morfar och åt god middag och kollade

på Simpsons och Family Guy.

Nu ska vi äta räkor!


C ya l8ter!

/Malin

Av Evelina och Malin Gunnlund - 19 mars 2011 22:24

Hallå:)


idag hade KFUM match i först lit där vi losa med nåra poäng:P hur mkt är INTE intressant:) sen en match inne i östersund.. den losa vi med inte såå mkt:P men vi var bra.. båda mina knän är skrubbiga och jag har ett brutet finger kanske, vi ska in o kolla imorrn men kan inte böjare och det är alldeles blått:P duuuktig tjej här!:D


men förutom det hade jag askul i bilen med Lina, Sally och Sarah!´och på matchen med resten av de awesoma laget:D<3


och igår kollade jag, Malin, Johanna, Lina, Amanda, Sarah, Matilda och Sally på bio:) var askul! :D berättar mer sen men nu ska ni få se på mitt finger;PP


man ser inget på första bilden eftersom min kamera suger!!! men det är asblått      se hur svullet mitt pek finger är gemtemot långfingret...



aaaaaj säger jag:P


men nu ska jag kolla på gurkan<3<3<3


C y l8ter!

/evelina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå!
Vi är två glada tjejer med hel galen humor och fett bra musik smak!
Hoppas ni gillar vår blogg nu va :)

Hejdå!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards